Matbloggstoppen

Pluggdag = Ingen Gourmetdag

Idag sitter jag på Kurs- och tidningsbiblioteket vid Hagakyrkan från 10-18. Så matsäcken blev en kall och enkel sådan: Pastasallad gjort på spenattortellini, fetaost i örtolja, körsbärstomater och sallad.

Faktiskt väldigt gott men ingen konst i köket direkt. Jag sitter och skriver min sista hemtentamen innan min stora studieresa:

5 månader i Sydafrika, Port Elizabeth. Jag avslutar nu min fjärde termin på socionomprogrammet och kommer göra min socionompraktik utomlands. Kommer bli en väldigt spännande upplevelse tror jag!
Min resa kommer kunna följas på: elisabetmarie.webblogg.se

Här kommer det däremot skrivas om den Sydafrikanska maten, som jag hört mycket bra om. Jag ser verkligen fram emot att lära mig recept från ännu ett av världens kök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0